Information om inköpsservice

För dig som beviljats hjälp med inköp, kommer du att få hjälp med inköp av dagligvaror i närmaste butik som hanterar kortköp eller faktura. Inköp utförs tisdag–fredag, dock ej röda dagar. Du kan även få hjälp med att skriva notan.

Leverans sker under dagen, kvitto medföljer din leverans.

Vi garanterar:

  • Om inte inköpen kan utföras på uppgjord dag kommer du att få erbjudande om annan dag samma vecka.
  • Om felaktiga varor köpts, byts varorna som du inte är nöjd med.
  • Vi hanterar rabattkuponger och tar med oss returflaskor och drickabackar.

Det här behöver vi:

Eftersom vi inte hanterar kontanter, är det nödvändigt att du har ett kort med pengar på, ett ICA-kort eller COOP-kort. Vanligt uttagskort från bank fungerar inte. Fakturaköp går också bra.

All personal har tystnadsplikt.

Tjänsten utförs i huvudsak av extern utförare som är Arbetsmarknadsenheten, Hemservice.

Tipsa en kompis

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 07 mars 2017

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer