Lättläst: Socialtjänst

Socialförvaltningen hjälper

alla som bor i Arboga kommun.

 

Socialförvaltningen hjälper till exempel

barn och ungdomar som har det svårt.

 

Socialförvaltningen hjälper också människor

som inte har tillräckligt med pengar

eller människor som dricker för mycket alkohol.

 

Du kan ringa till socialförvaltningen om du behöver hjälp.

Ring telefonnummer 0589-870 00.

Be att få prata med en socialsekreterare.

 

Du kan ringa måndag, tisdag, onsdag och torsdag

mellan klockan halv 8 och halv 5.

På fredagar kan du ringa mellan klockan halv 8 och 3.

Tipsa en kompis

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 07 december 2016

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer