När barnet fyllt 7 år
börjar han eller hon i grundskolan.
Alla barn måste gå i skolan.
Det kallas skolplikt.
Alla barn går 9 år i grundskolan.
Det finns 7 grundskolor i Arboga kommun.
Kontakt för den här sidan:
Senast uppdaterad: 07 december 2016
Kontakt och öppettider
Telefon: 0589-870 00 E-post: arboga.kommun@arboga.se
Arboga kommunBox 45732 21 ArbogaBesöksadress: Smedjegatan 5
Organisationsnummer 212000-2122
Öppettider och telefonnummer
Tillgänglighet och dialog
Lättläst
English
Lämna synpunkt
Om webbplatsen
Translate this page:
Följ Arboga kommun
Facebook
Nyheter via RSS
Evenemang via RSS
Pressrum